فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: پیروزی اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان در این انتخابات راهی برای پیروزی این تفکر در انتخابات دور بعد است.

به گزارش ایلنا، فاطمه هاشمی در جمع بانوان حامی حسن روحانی در کردستان با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر در این انتخابات اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان پیروز شوند در دور بعد هم این پیروزی تکرار خواهد شد.

هاشمی ضمن انتقاد از سردی حاکم بر فضای انتخاباتی در کردستان، ایجاد شور و شوق در خیابان‌های شهر را در انگیزش مردم بسیار موثر عنوان و بر اهمیت فضای مجازی در تبلیغات تاکید کرد.

وی در تشریح تفاوت انتخابات 96 با دوره قبل متذکر شد: سال 92 مرحوم هاشمی و خاتمی از حسن روحانی حمایت کردند که آن‌گونه رد صلاحیت آیت‌الله هم مزید بر علت رأی آوری روحانی شد اما در این دوره روحانی 4 سال مسئول بوده و عملکردش مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

فاطمه هاشمی با اشاره به دروغ‌پردازی‌های رقبای روحانی در مناظره‌ها خاطرنشان کرد: پاسخگویی به این حرف‌ها در شأن ایشان نیست و با ذکاوتی که دارند در این دام نمی‌افتند.

از دیدگاه فاطمه هاشمی، تغییر جو و هر چه پرشورتر کردن فضای انتخابات و بیدار کردن آراء خاموش، 2 وظیفه مهم ستادهای تبلیغاتی است که تاثیر به‌سزایی در تشویق و ترغیب مردم دارد.

وی همچنین پیروزی اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان در این انتخابات را راهی برای پیروزی این تفکر در انتخابات دور بعد عنوان و تاکید کرد: تمام این تلاش‌ها برای توسعه کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.