زهرا اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : یکی از ویژگی های مناظره میان نامزدها این است که باعث شور و هیجان در جامعه می شود و مردم بعد از مناظره در باره موضوعات مورد بحث نامزدهای انتخاباتی نقطه نظرات خود را ارائه و تنور انتخابات را گرم می کنند.
وی ادامه داد : با توجه به این که در این دوره فضای مجازی هم به عرصه تبلیغات انتخاباتی اضافه شده ، مناظره نامزدها در تلویزیون به مناطره هواداران آنان در فضای مجازی می انجامد و این وضعیت سبب می شود تا افکار عمومی بسیج شوند.
این استاد دانشگاه گفت : این فضا ها باعث شده است تا مرم بتوانند با رصد کردن نقطه نظرات ، در روز انتخابات حاضر و برای تعیین سرنوشت مملکت خود تصمیم گیری کنند.
اکبری با بیان اینکه ممکن است که در بین مردم ما و در هر جناحی نارضایتی هایی وجود داشته باشد اما مردم ما بسیار مهربان هستند ، اضافه کرد : مردم مثل همیشه در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد تا بار دیگر با حضور حداکثری خود دشمن را ناامید کنند.
** تقسیم جامعه به فقیر و غنی
این کارشناس رسانه با اشاره به اینکه برخی نامزدها به جای ارائه برنامه ، با تقسیم بندی جامعه به فقیر و غنی برای جلب نظر رای دهندگان تلاش می کنند ، گفت : مناظره محل تخریب نامزدها نیست بلکه مکانی است که هر یک از نامزدها با رعایت اصول اخلاقی باید بتوانند برنامه های خود را برای اداره امور کشور به مردم بازگو کنند.
اکبری افزود : به نظرم در 2 مناظره برگزار شده ، برنده واقعی کسی بوده است که توانسته برنامه های خود را بر اساس وضعیت کنونی کشور و واقعیت های موجود ارائه و به نکات کلیدی اشاره کند.
تاکنون 2 مناظره تلویزیونی برای نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شده است و سومین مناظره پیش از انتخابات در روز 22 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
زمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه است.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.