به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که با حضور مسئولان و مدیران و دست اندرکاران رسانه ها و مطبوعات از جمله محمد خدادی مدیر عامل ایرنا، محمد مهدی فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی و حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد، از عبدالله رحمانی خبرنگار مرکز سنندج به خاطر کسب عنوان دوم بخش خبر این جشنواره تجلیل شد.
آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره در قالب هفت بخش خبر، گزارش خبری، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر و مقاله توسط هیئت داوران در 2 مرحله ابتدایی و نهایی مورد ارزیابی قرار گرفت و آثار برتر با رأی هیئت داوران انتخاب شد.
در بخش خبر 10 اثر به مرحله نهایی راه یافت و در نهایت 2 اثر رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند که 'عبدالله رحمانی' از خبرگزاری ایرنا کردستان در این بخش به رتبه دوم دست یافت و محمد فرتوت عنایت از خبرگزاری ایسنا سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه سوم شد.
در مجموع یک هزار و 696 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره مطبوعاتی انجمن روزنامه نگاران کشور ارسال شده بود که از این تعداد، 51 اثر خبر، 126 اثر گزارش خبری، 478 اثر گزارش، 236 اثر مصاحبه، 265 اثر یادداشت و سرمقاله، 70 اثر مقاله و 461 اثر مربوط به تیتر بودند.
احمد توکلی، فریدون صدیقی و علی‌اکبر قاضی‌زاده داوری آثار ارسالی به این جشنواره را بر عهده داشتند.
آیین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران در فرهنگسرای اندیشه تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
3034/ 1904
** خبرنگار: حسن حسین زاده /** انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.