به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد ادامه داد: مردم باید در انتخابات توجه کنند به کسانی رای بدهند که دلسوز، آگاه و آشنا به مشکلات جامعه هستند نه اینکه به کسانی رای دهند که تنها در فکر منافع شخصی و مادی خود هستند.
امام جمعه سرواباد در بخش دیگری از سخنانش گفت: کسانی که معجزات پیامبر (ص) را انکار می کنند، مطلقا کافر بوده و هیچ فرقی با یهود و صهیونیست ندارند و چه بسا که از آنها نیز پست تر باشند.
ماموستا سجادی با اشاره به معجزات پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: خداوند متعال به پیامبر (ص) معجزات زیادی عطا کرده که بزرگترین آنها کتاب قرآن کریم است.
وی ادامه داد: از دیگر معجزات پیامبر (ص) می توان به شق القمر، زنده کردن انسان مُرده، شفای بیماران در زمان حیات عُمر مبارکش و مهمتر اینکه امروز نیز کسانی که بیماری صعب العلاجی داشته باشند، چنانچه در خواب پیامبر(ص) را زیارت کنند، شفا می یابند.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: پیامبر (ص) اشرف مخلقوقات جهان بوده و بزرگترین افتخار ما مسلمانان این است که امت این پیامبر بزرگوار هستیم، بنابراین حب پیامبر (ص) و اهل بیت و یارانش بر همه ما واجب است.
وی به قرآن کریم اشاره کرد و افزود: قران کریم به عنوان بزرگترین معجزه پیامبر (ص) راهگشای حقیقت و راهنمای زندگی دنیوی و اخروی همه انسانهای جهان است که این مهم در سایه عظمت و بزرگی محمد مصطفی پیامبر مکرم اسلام (ص) است.
وی گفت: بزرگی و عظمت پیامبر (ص) به حدی است، که امت ایشان اولین امت در بین تمامی امت های جهان است که وارد بهشت می شود و تنها امتی بوده که در این جهان عذاب سخت الهی را نخواهند دید.

*** امام جمعه شهر اورامان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته اورامان، با اشاره به فرا رسیدن مراسم کومسای پیرشالیار گفت: مردم منطقه اورامان مردمانی مهمان نواز و صادق هستند که همواره از مهمانان و گردشگران استقبال و پذیرایی کرده اند و بدون شک در مراسم کومسای امسال نیز این حس مهمان نوازی و تکریم مهمانان باید مورد توجه مردم منطقه اورامان باشد.
ماموستا علی مقدمی به برگزاری محفل انس با قرآن کریم نیز اشاره کرد و افزود: محفل انس با قرآن کریم روز دوشنبه هفته جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین نابغه قرآنی کشور در محل مسجد جامعه شهر اورامان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در شهر اورامان نیز کلاس های قرآنی با حضور دانش آموزان و علاقمندان دایر است، ادامه داد: برگزاری این مراسم بسیار ارزشمنده بوده و در معرفی و شناسایی هرچه بیشتر منطقه اورامان تاثیرگذار خواهد بود.
وی در پایان مردم را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: آنچه که موجب سعادت دنیوی و اخروی مسلمانان می شود، پیشه کردن تقوای الهی است، بنابراین این دنیا مزرعه ای برای کاشتن اعمال نیک و خوب بوده که در جهان آخرت ثمرات آن شامل انسان می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/1904
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.