به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری کردستان در سنندج به شعار سال اشاره کرد و افزود: باید نگاهی ویژه به اشتغال داشته باشیم؛ چرا که ایجاد اشتغال، مانع گسترش بیکاری و فساد در جامعه خواهد شد.
وی با بیان اینکه اگر زندگی آبرومندانه ای برای مردم ایجاد کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود ادامه داد: زمینه اشتغال در کردستان فراوان است و در صورت همدلی و همکاری، می توان شعار سال را تا حدود زیادی محقق کرد.
آیت الله حسینی شاهرودی خواستار تلاش و جدیت مسئولان برای توسعه استان و ایجاد اشتغال برای جوانان شد و اظهار کرد: دولت کارهای خوبی در سال گذشته انجام داده اما نیاز به تلاش بیشتر است.
نماینده ولی فقیه در کردستان به بحث انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: ثبت نام بیش از هزار و 600 نفر در انتخابات ریاست جمهوری نشان از وجود دموکراسی در ایران است؛ چیزی که کشورهای غربی آن را انکار می کنند.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه قدر نظام را باید بدانیم افزود: میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات 65 درصد است که در دنیا بی نظیر است.
به گفته وی، شرکت گسترده در انتخابات بیانگر آن است که مردم برای نظام و انقلاب ارزش قائلند و از آن حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان قدرتمندی در سطح جهان داریم ادامه داد: باوجود این، کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که مانند ایران امنیت داشته باشد و این نشان از عظمت و قدرت کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: وجود رهبری هوشمند، مدیر و مدیر در راس نظام، سبب ایجاد وحدت در میان قومیت ها و مذاهب مختلف در کشور شده است که باید قدر آن را دانست.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه همه تلاش کنیم مشارکتی حداکثری در انتخابات اتفاق بیفتد افزود: این مهم در سایه برگزاری انتخاباتی سالم قابل تحقق است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.