به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در مراسم جشن بزرگ عید مبعث در مسجد جامع سریش آباد از توابع شهرستان قروه افزود: انتخابات یک سنگ، میدان و امتحان بزرگ منطقه ای، جهانی و بین المللی است.
وی گفت: همه مردم در سراسر نظام با شور و نشاط، با اراده و تصمیم آگاهانه پای صندوق رای حضور می یابند و رای خود را به صندوق می اندازد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی نیز از جایگاه خاصی و بازدهی بالایی برخوردار است گفت: سرنوشت 4 سال شهر، روستا و استان به کسانی واگذار می شود که با کوچکترین غفلت آنان،ضررهایی را متقبل می شویم.
وی از مردم خواست افراد دلسوز، وظیفه شناس، امین، با کفایت، خدمتگزار و سیاست گذار را انتخاب کنند چرا این افراد نقش موثری در انتخاب بهترین شهردار دارند.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: ظرفیت های زیادی در سطح کشور وجود دارد که باید با تلاش و همت از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.
وی با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت:برای تحقق و عملیاتی کردن شعار سال باید از تمامی ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال، پیشرفت و رونق اقتصادی به عنوان الگوی قدرتمند جهانی با همکاری مسئولان و بانک ها استفاده کرد.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به عید مبعث افزود: بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص)، تحول عظیم فرهنگی و هویتی در تاریخ بشری بود و اختصاص به دیروز و امروز و روز خاصی ندارد بلکه این هویت تا قیام قیامت در جامعه بشری ادامه دارد.
به گفته وی بعثت پیامبر اکرم (ص) سرمنشاء چشمه سار بزرگ معنوی است و اسلام دین رحمت، محبت و رافت است که اجازه جنایت به هیچ انسانی با هر دین و اعتقادی را نمی دهد و اسلام به واسطه خاتم انبیا(ص) در جامعه بشریت گسترش پیدا کرد و خواهد یافت.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: موانع فراوانی در گسترش اسلام واقعی وجود داشت اسلام دین تمام بشریت است و دین اسلام با سایر ادیان و مکتب خرافاتی، ساختگی و تقلبی قابل قیاس نیست چرا که دین اسلام امروز با تربیت یافتگانی همچون امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید مطهری، سید حسن نصرالله و سایر بزرگان در جهان بی نظیر است.
به گفته وی پیغمبر اسلام تحول عظیمی در افکار بشریت به وجود آورد و تفکر مرده و جاهلی را به تفکر زنده و بیدار تبدیل کرد.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: فکرهایی که پای بت ها هدر می رفت با بعثت پیامبر به انسان های زنده، آینده نگر، عاشق خدا، قیامت و خدمت تبدیل شد و جامعه امروز بشریت نیازمند این تحول در زندگی بود.
وی با بیان اینکه برخی از جمله داعش، وهابیت و گروهای تکفیری به نام اسلام دست به جنایت، کشتار و ترور می زنند گفت: برخی از کشورها و ادیان از اقیانوس با معرفت اسلام کوچکترین قطره ای بهره نبرده اند و به جای هدف قراردادن دشمنانی مانند اسرائیل، زنان و کودکان مظلوم مسلمان را هدف قرار داده‌اند.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلومین، عظمت، وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر جنایتکاران و صهیونیست ها دفاع می کند چرا که جهاد برای حاکمیت انسان ها جهاد برای نجات انسان ها است.
7345/1904
**خبرنگار: سارا صالحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.