به گزارش ایرنا این همایش به همت انجمن آوای کهن سنه دژ و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان استان کردستان و اداره ورزش جوانان شهرستان سنندج برگزار شد.
این همایش در بخش های دف نوازی در مدح پیامبر اکرم(ص)، موسیقی کُردی و محلی، هه لپه رکی و شعرهای عرفانی برگزار و با اسقبال پرشور شرکت کنندگان مواجه شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در این همایش گفت: برای اجرای برنامه های مختلف حوزه فرهنگی و جوانان، نیاز به گسترش و تأسیس سازمان های مردم نهاد در کردستان احساس شد و این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
هیرش رضایی اضافه کرد: با گسترش و تأسیس سازمان های مردم نهاد در این مدت توانستیم برنامه های مطلوبی را در استان کردستان اجرا کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در بخش های اجتماعی، ازدواج، فرهنگ و هنر و فعالیت های مختلف در امور جوانان به صورت جدی فعالیت می کند.
رضایی گفت: در راستای نشاط و امید در جوانان همایش ها و جشنواره های متنوعی در استان کردستان برنامه ریزی شده است که از فروردین آغاز و تا اواخر اردیبهشت ماه در استان اجرا می شود.
27 رجب سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.