رئیس آموزش و پرورش شهرستان کامیاران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: همچنان که نسل های گذشته این طبیعت را بدون تخریب برای ما به ارث گذاشتند لازم است ما هم این ثروت خدادادی را حفظ کنیم.
هادی آله ویسی با اشاره به لازم نهادینه کردن حفاظت از محیط زیست در بین اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: این مهم نیاز به فرهنگ سازی گسترده دارد و آموزش و پرورش در این راستا مسئولیت خطیری برعهده دارد.
وی اضافه کرد: در روز جهانی زمین پاک باید بدانیم ما یک زمین بیشتر نداریم و این زمین اولین و آخرین خانه ما در این دنیای مادی است و باید قدر شناس آن باشیم.
وی زباله را یکی از تهدیدهای جدی برای آلوده کردن زمین دانست و افزود: با توجه به زیان های آن به طبیعت همه باید تلاش کنند تا تولید زباله روز به روز کاهش یابد.
به گزارش ایرنا، شعار جهانی امسال روز زمین پاک، با هم به سوی زمین پاک است که انتظار است اقشار مختلف مردم برای حفظ زمین و جلوگیری از آلودگی های آن همه تلاش خود را به کار گیرند.
روز جهانی زمین پاک هر ساله در 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می شود که نباید سیاره خود 'زمین' را فراموش کنند و همه باید به فکر حفظ آن باشند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
**خبرنگار: ژاله گرگانی/ **انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.