ماموستا عبدالله حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات به لحاظ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی اهمیت بسیار بالایی دارد و شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی است.
وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و تکلیف دینی همه مسلمانان است که باید جامعه اسلامی به وظیفه دینی و شرعی خود در این زمینه به خوبی عمل کند.
وی اظهار کرد: مردم با شرکت در انتخابات مسیر آینده جامعه خود را تعیین می کند که باید با آگاهی و شناخت از کاندیداها به کاندیدای اصلح رای بدهند.
به گفته وی مردم باید در انتخابات به فردی با ایمان و آگاه به مسائل اجتماعی رای بدهند و همچنین باید میزان تخصص و تعهد کاندیدای مورد نظر خود را بسنجند.
ماموستا حیدری به حضور پروشور مردم بانه در ادوار گذشته اشاره کرد و گفت: مشارکت همگانی مردم بانه در همه زمینه به خوبی نمایان است و مردم این شهرستان در کارهای مشارکتی حضوری فعال دارند که امیدواریم در این دوره از انتخابات هم به تعهد و وظیفه دینی خود در قبال جامعه اسلامی عمل کنند.
وی ادامه داد: هیات های نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستا باید در تایید صلاحیت ثبت نام کنندگان به دین داری،صداقت، شجاعت، تخصص، اخلاق و تعهد ثبت نام کنندگان توجه کنند.
وی گفت: مردم باید از مسائل قومی، جناحی و حزبی در انتخابات پرهیز کنند و مصالح عمومی جامعه را در نظر داشته باشند.
انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
شهرستان بانه با جمعیت 158 هزار نفر در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**گاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.