به گزارش ایرنا مرحله نخست رقابت های فوتبال نونهالان مناطق باشگاه های کشور با حضور پنج تیم شامگاه دوشنبه 28 فرودین در سقز پایان یافت.
در این رقابت ها تیم های شهرداری سقز، سپاهان گیلان، یاوران ورزشی پارس آباد، موعود زنجان و استقلال کرج به مدت چهار روز در سقز به مصاف هم رفتند.
در پایان این مسابقات شهرداری سقز عنوان نخست را کسب کرد، تیم های سپاهان گیلان و موعود زنجان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
رقابت های فوتبال نونهالان مناطق باشگاه های کشور در هشت گروه پنج تیمی برگزار می شود و در هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
شهرداری سقز و سپاهان گیلان به عنوان تیم اول و دوم این مسابقات به مرحله بعدی راه یافتند.
مرحله اول این رقابت ها روزهای 25 تا 28 فروردین به مدت چهار روز در سقز برگزار شد.

** داور سنندجی رقابت های فوتبال کاپ آسیا را قضاوت می کند
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، آرمان اسعدی کمک داور سنندجی در ادامه مسابقات جام باشگاه های آسیا، 29 فروردین دیدار دوردوی قرقیزستان و التیان ترکمنستان را قضاوت می کند.
دیدار دوردوی قرقیزستان و التیان ترکمنستان از گروه D رقابت های ای اف سی کاپ - 2017 آسیا، روز سه شنبه 29 فروردین در بیشکک برگزار می شود.
حسن اکرمی به عنوان داور وسط و آرمان اسعدی از کردستان و سعید قاسمی به عنوان کمک های وی، قضاوت این بازی را برعهده دارند.
این داور کردستانی در مهرماه سال گذشته از سوی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال کشور به سمینار داوران در امارات نیز اعزام شد.
اسعدی تاکنون در رقابت های مختلف فوتبال لیگ های برتر باشگاه های کشور به قضاوت پرداخته است و یکی از داوران موفق در فوتبال به شمار می رود.
این داور کردستانی از سال 78 پا به عرصه داوری نهاده و از سال 86 تا به حال یکی از داوران قضاوت کننده در لیگ برتر باشگاه های کشور بوده است.

** سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان در کردستان پایان یافت
سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران در‌ رشته های قرائت ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، حفظ احادیث موضوعی، حفظ آیات موضوعی و مفاهیم برگزار شد.
در این مسابقات 120 نفر از شهرستان های تابعه استان در گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برادران و خواهران روز یکشنبه 27 فروردین به رقابت پرداختند.
در پایان در بخش ورزشکاران، پیمان احمدی از سنندج در ترتیل، فواد مولودی از سنندج در تحقیق، حمید عطایی در حفظ یک جزء از سنندج، کیوان عزیزی از کامیاران درحفظ 10 جزء، ثریا عابد سعیدی از سقز در بخش تحقیق، مهین زندی و مهدیه فرهادی در ترتیل از سنندج، فخریه زارعی از سنندج در بخش حفظ 10 جزء و شهلا حسینی از مریوان در بخش حفظ یک جزء در جایگاه نخست قرار گرفتند.
در بخش جوانان، میلاد امانی از سنندج در بخش تحقیق و سیامک امینی پور در ترتیل از دیواندره، محمد ادریس زارعی از سنندج در حفظ یک جزء، پرستو کرمی در بخش ترتیل از سنندج، افروز بیات از سنندج حفظ 10 جزء، فوزیه پیری در بخش حفظ یک جزء از سنندج مقام اول را به خود اختصاص دادند.
در بخش کارکنان، فواد بذرافکن در بخش تحقیق از سنندج، میلاد فیضی از سنندج در ترتیل، سمیه رحمانی در بخش ترتیل بانوان از سنندج، نگین عبدی از دیواندره در بخش حفظ یک جزء توانستند عنوان اول را کسب کنند.
نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری که در مهرماه سال جاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
7355/7354/6108
**خبرنگاران: وریا کرمی، ابراهیم محمدحسینی /**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.