محمد دره وزمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این همایش از واحدهای تولیدی و خدماتی که حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت کرده بودند تجلیل و قدردانی می شود.
وی با بیان اینکه در این همایش واحدهایی به عنوان واحدهای برتر معرفی خواهند شد که دارای کالا یا خدمات با برند معتبر و برتر هستند، اظهار کرد: در این همایش‌ها صاحبان کالاها و خدماتی که برند نیستند برای تبدیل‌شدن به کالای برتر و ثبت برند معتبر تلاش خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه معرفی کالاهای باکیفیت به مردم ساده‌ترین کار برای حمایت از واحدهای تولیدی است گفت: در این همایش واحدهای تولیدی و خدماتی که تولیدات با کیفیتی دارند به معرفی می شوند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از برنامه های این سازمان در سال جاری حمایت از واحدهای تولیدی با ارتقاء سطح کیفیت تولیدات و بروز رسانی تکنولوژی این واحدها است
رئیس صنعت معدن و تجارت استان کردستان افزود: این حمایت‌ها در راستای افزایش تولید و فراهم کردن بستر ورود به بازار رقابتی است، اگر کالا از لحاظ کیفیت قابل قبول نباشد بازار خود را از دست خواهند داد.
دره وزمی با اشاره به اینکه حمایت از کالای داخلی حمایت از اشتغال پایدار و توسعه کشور است، گفت: هر شهروند کردستانی باید با خرید محصولات داخلی وظیفه خود را در جهت حمایت از تولید داخلی ادا کند.
وی با بیان اینکه خرید محصولات داخلی نوعی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است اظهار کرد: مبارزه با قاچاق فقط در سطح ارز مطرح نیست بلکه خرید محصولات داخلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
هم اکنون 5٤ هزار واحد صنفی و خدماتی در کردستان به مردم خدمات ارائه کنند، از تعداد 78٠ واحد تولیدی استان حدود ٦5٠ واحد فعال و نیمه‌فعال و 13٠ واحد غیرفعال وجود دارد.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.