افشین خوشگوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بررسی این پروژه ها هم اکنون در مدارس شهرستان مریوان و همچنین نواحی یک و 2 سنندج اغاز شده ودر حال برگزاری است.
وی افزود: در این طرح 6 پروژه تحت عنوان بررسی وضعیت موجود تجهیزات فضای آموزشی در مدرسه، نیازسنجی دوره های آموزشی نیروی انسانی، بررسی وضعیت اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی، تدوین و به روز رسانی نرم آمادگی جسمانی دانش آموزان و بررسی وضعیت موجود فعالیت های بدنی دانش آموزان از طریق فعالیت های مکمل و فوق برنامه مورد ارزیابی قرار می گیرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در مرحله اول چهارطرح آن با توزیع، تکمیل و تجمیع فرم های مربوطه در اسفند ماه 95 به پایان رسید و طرح دیگر آن که شامل ساختار قامتی و آمادگی جسمانی است از 19 فروردین آغاز شده و به مدت 12 روز در حال اجرا است.
وی با اشاره به فعالیت 6 تیم ارزیابی و مجری طرح در اجرای این پروژه گفت: با توجه به اینکه نتایج حاصل از آن مبنای برنامه ریزی برای سال آینده تربیت بدنی آموزش و پرورش قرار می گیرد لذا دقت، شفافیت و جدیت سرلوحه کار قرار گرفته است.
به گفته وی در این برنامه بیش از سه هزار و 700 دانش آموز از 66 مدرسه استان در پایه های مقاطع مختلف تحصیلی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.