به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار گفت: سال گذشته اطلاعاتی در زمینه آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، قاچاق و سکونتگاه های غیر رسمی در خدمت رهبری ارائه و دستوراتی برای مقابله با این آسیب ها داده شد.
حجت الاسلام سید مهدی خاموشی افزود: در زمینه مقابله با آسیب ها و معضلات اجتماعی تقسیم کار ملی نیز صورت گرفته است و این مهم با جدیت دنبال می شود.
امام جمعه سنندج نیز در این دیدار با بیان اینکه امنیت و آرامش موجود در کشور به برکت وجود رهبری است افزود: امروز کشور ما در اوج اقتدار قرار دارد و این مساله دشمنان را متحیر کرده است و مسئولان باید از این فرصت برای خدمتگذاری بیشتر استفاده کنند.
ماموستا عبدالرحمان خدایی بیکاری را یکی از مشکلات موجود در استان عنوان کرد و گفت: این مساله در استان روز بروز بیشتر شده و نیازمند توجه جدی تر مسئولان است.
وی با تاکید بر تلاش برای کاهش مشکلات و معضلات موجود در کشور از جمله کردستان ابراز امیدواری کرد، در سالی با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است مشکل بیکاری استان نیز رفع شود.
حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز شنبه در سفر یک روزه خود به استان کردستان با نماینده ولی فقیه، استاندار و امام جمعه سنندج دیدار کرد.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.