به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج افزود: جمع شدن افراد زیادی با سلیقه ها و دیدگاه های مختلف در یک مکان ممکن است در آینده موجب بروز مشکلات و آسیب هایی شود و باید این مهم مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.
وی در ادامه اظهار کرد: آسیب های اجتماعی در کشور به مساله بسیار پیچیده ای تبدیل شده و این سیاست در کلیت نظام برای حل معضلات و اسیب های اجتماعی موجود در کشور وجود دارد.
استاندار کردستان با بیان اینکه آسیب های اجتماعی همانند سایر نقاط کشور در استان کردستان نیز وجود دارد گفت: اعتیاد یکی از این اسیب ها است و هر چند در این زمینه جزو استان های آلوده نیستم اما مشکلاتی نیز در این زمینه داریم و باید برای مقابله با آن تلاش کرد.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از معضلات اساسی موجود در کشور از جمله کردستان مهاجرت ها و حاشیه نشینی است است و این مساله نیازمند توجه جدی مسئولان است.
زاهدی ادامه داد: امروز درصد بالایی از مردم استان ما در سکونتگاه های غیررسمی و سازمان نیافته سکونت دارند و مشکلات زیادی را به لحاظ فرهنگی و اجتماعی به وجود می آورند.
وی در ادامه به طرح استقرار روحانیون اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح موجب تقویت وحدت و همدلی بیشتر در منطقه خواهد شد و آمادگی داریم که به صورت ویژه از اجرای این طرح حمایت کنیم.
استاندار کردستان همچنین در این دیدار به ارائه گزارشی در زمینه پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در استان در زمینه های مختلف کشاورزی، آب، صنعت، معدن و غیره پرداخت و خواستاراستفاده بهینه از این طرفیت ها شد.
حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز شنبه در سفر یک روزه خود به استان کردستان با نماینده ولی فقیه، استاندار و امام جمعه سنندج دیدار کرد.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.