به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با ابراز خوشحالی از امنیت موجود و رضایت‌مندی همه مردم کشورمان اظهار داشت: «امنیت و آسایش کنونی» کشور ایران نعمت بزرگ و هدیه حق تعالی به مردم سراسر کشور است.

وی گفت: امیدوارم که همه مردم ایران با حفظ «اتحاد و یکدلی» برای پیروی از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب همانند همیشه تلاش کنیم و از خداوند می‌خواهم که این پیروزی، انسجام و یکپارچگی در بین مردم سراسر ایران را از ما نگیرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید، اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امیدوارم امسال به حول و قوه الهی و بااخلاص و نیت پاک و تلاش در جهت تحقق شعار ارشمند سال «مشکلات و کم و کاستی‌های کشور» برطرف شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: باید همه ما مردم ایران اسلامی با وحدت، اعتقاد، باور دینی و شور و ذوق برای انتخاب رئیس جمهور «اصلح، آدم، مخلص، دلسوز و متعد» در پای صندوق‌های رأی حضور و در انتخابات شرکت کنیم.

ماموستا خدایی افزود: اتحاد و یکدلی مردم ایران اسلامی برای دشمنان مایه غم و ناراحتی است و باید همانند همیشه این وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.

وی اظهار کرد: همه مسلمانان در دوران زندگی خود از دستورات خداوند متعال و حضرت رسول گرامی(ص) و قرآن پیروی کنند و در نمازهای جمعه و جماعات بیشتر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615522
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.