معاون ورزش و جوانان‌کردستان‌گفت: جریان‌های رسانه ای هستند که قصد دارند این خدمات دولت کمرنگ جلوه دهند و اجازه ندهند جوانان این مسایل را درک کنند اما تیم فعال‌ حوزه ورزش و جوانان این مهم را درک کرده و اجازه نخواهد داد عده ای با فرافکنی و عوام فریبی سد راه توسعه استان شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیرش رضایی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای منتخب سازمان های مردم نهاد استان کردستان که با حضور استاندار در استانداری برگزار شد با بیان اینکه با همت جوانان و سازمان‌های مردم نهاد امروز این حوزه به جایگاه رفیعی دست یافته است، افزود: تحرک و فعالیتی که در این نهاد شکل گرفته منجر به دیده شدن استان کردستان از سوی وزارت ورزش و جوانان شده است. 

وی این نگاه و ارائه طرح های بزرگ در حوزه جوانان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سطح کشور تنها به 19 استان مجوز تاسیس و راه اندازی خانه جوانان را دادند و استان کردستان نیز مشمول این طرح قرار گرفت و جای قدردانی دارد.

معاون امور ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه در طول سه ماهه گذشته بالغ بر 50 برنامه در سطح استان اجرا شده است عنوان کرد: برنامه ریزی 10 کارگاه آموزشی ازدواج در تمامی شهرستان ها انجام شده و تاکنون در سه شهرستان کارگاه مذکور برگزار شده و امید داریم بتوانیم تعداد کارگاه ها را به 20  کارگاه افزایش دهیم.

رضایی به برگزاری جشنواره جوان روستایی در شهرستان سقز اشاره کرد و ابراز داشت: این جشنواره 22 فروردین ماه در روستاهای توریستی این شهرستان با حضور 2 هزار نفر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد قبل از سال 96 با 7 سمن مشغول فعالیت بودند ولی امروز با همت کارشناسان حوزه ورزش و جوانان به تعداد 19 سمن ارتقا یافته است و چشم انداز ما تحقق 50 سمن در سال فعلی با حمایت های همیشگی دولت است.

رضایی احیای مشاوره های جوان در سطح ادارات را مورد توجه قرار داد و گفت: ارتباط سازنده و مثبت بین جوانان و ادارات می تواند در رفع مشکلات کمک کننده باشد.

وی خدمات دولت و نماینده دولت در استان را شایان دانست و اظهار داشت: مسئولان این حوزه در راستای ارتقای شاخص های جوانان کوتاهی نمی کنند. با این وجود جریان‌های رسانه ای هستند که قصد دارند این خدمات را کمرنگ جلوه دهند و اجازه ندهند جوانان این مسایل را درک کنند اما تیم فعال حوزه ورزش و جوانان این مهم را درک کرده و اجازه نخواهد داد عده ای با فرافکنی و عوام فریبی سد راه توسعه استان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.