به گزارش ایرنا، مدیرعامل بیمه دانا و مدیرعامل بانک سینا با محمدرضا مروارید استاندار ایلام در خصوص مسایل مهم حوزه بیمه و بانک امروز در دفتر استاندار دیدار و گفت و گو می کنند.
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان به منظور شرکت در نشست هم اندیشی مسئولان حوزه ورزش و جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج و خانواده، بازدی از مرکز جامع مشاوره جوانان و مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تعالی خانواده سینا امروز به ایلام سفر می کند.
نشست هم اندیشی مسئولان سازمان های دولتی با فرماندهان انتظامی استان ایلام نیز روز چهارشنبه در محل ستاد فرهاندهی انتظامی استان خبری می شود.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ایلام آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33332267 و 33332266 به خبرنگاران ایرنا در مرکز ایلام اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33332062 ارسال کنند.
اخبار این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، امروز بر روی سایت ایرنا مرکز ایلام به نشانی http://www.irna.ir/ilam و همچنین کانال ایرنا بر روی تلگرام به آدرسhttps://telegram.me/joinchat/DHygAj86CsNVcz3FnR31aw منتشر خواهد شد.
انتشار دهنده: مجید سلیمانی
9002

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.