عطا الله فرهادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص چگونگی تشکیل این کمیته ها افزود: این کمیته ها با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در نظر گرفته شده اند.
وی اظهار کرد: کمیته های اقتصاد مقاومتی شهرستان شامل کمیته های کشاورزی با مسئولیت جهاد کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی با مسئولیت میراث فرهنگی، فرهنگی واجتماعی با مسئولیت ارشاد اسلامی، صنعت و معدن با مسئولیت صنعت ومعدن، بسیج با مسئولیت سپاه شهرستان و کمیته صرفه جویی در حامل های انرژی با مسئولیت اداره برق است.
فرهادی با اشاره به اقدامات و کارهای که پس از شکل گیری انقلاب اسلامی در سراسر کشور انجام شده گفت : نامگذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال بیانگر اهمیت تولید و اشغال با بهره گیری از امکانات داخلی و تقویت اقتصاد ملی است.
معاون فرماندار کامیاران با بیان اینکه وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم همراه کنند مسیر توسعه شهرستان خواهد بود اضافه کرد: مسئولان دلسوزانه تلاش خواهند کرد تا با اجرای دقیق فرامین مقام معظم رهبری مسیر توسعه بیشتر شهرستان را فراهم کنند.
به گفته او تشکیل بانک اطلاعاتی مشاغل و نیازمندهای پیش روی هر گونه شغل با مسئولیت آموزش و پرورش در سطح مدارس به منظور آشنایی نسل جوان با اشتغال ضرورتی است که آموزش و پرورش شهرستان باید برای انجام آن برنامه ریزی کند.
فرهادی اظهار کرد: با تلاش همه دستگاهها و با تقویت بخش خصوصی و فرهنگسازی در این زمینه می توان به چشم انداز مورد نظر دست یافت.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.