مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تلاش‌های دولت در اواخر سال 95 در حوزه ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با تلاش و همت مسئولان ذیربط حوزه ورزش و جوانان امروز به جایگاه رفیعی رسیده و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای منتخب سازمان های مردم نهاد که با حضور  استاندار در استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب و سازنده دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان در استان افزود: با اتکا به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به امور مربوط به جوانان و سمن ها و با اهتمام و عزم کارشناسان حوزه جوانان تعداد سمن های جوانان استان از یک سمن در آغاز به کار دولت به 19 سمن افزایش یافته است.

وی تلاش های دولت در اواخر سال 95 در این حوزه را مثبت ارزیابی کرد واظهار داشت: با تلاش و همت مسئولان ذی ربط حوزه ورزش و جوانان امروز به جایگاه رفیعی رسیده و حرف برای سخن دارد و بنا داریم اعتمادی که از سوی دولت به این حوزه ایجاد شده را با عملکرد مثبت خود پاسخ دهیم.

جولایی عنوان کرد: چشم انداز حوزه ورزش و جوانان در این است که تعداد سمن ها را به 50 سمن در سال 96 ارتقا دهیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: با وجود جوانان نخبه و فعال در این حوزه امید است زمینه حضور شان را در پست های مدیریتی فراهم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.