شهرام ملکی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود اینکه اعتبار مصوب استانی این طرح ها 377 میلیارد ریال است اما تاکنون 832 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.
به گفته وی، از جمله طرح‌ های اقتصاد مقاومتی احداث بزرگراه همدان-سنندج در محدوده روستای گنجی با صرف120 میلیارد ریال اعتبار به طول 12 کیلومتر بوده که تکمیل شده است.
ملکی گفت: همچنین در این راستا طرح‌های احداث راه اصلی سنندج-مریوان به طول 15 کیلومتر، بهسازی 2 کیلومتر از راه اصلی بیجار-دیواندره، بهسازی راه اصلی قروه-سریش‌آباد-بیجار، بهسازی محور زنجان-بیجار-تکاب و بهسازی راه اصلی قروه-سنقر انجام شده است.
وی افزود: بهسازی هشت کیلومتر از 14 کیلومتر محور سقز-مریوان-سردشت-پیرانشهر و سقز-بانه-سردشت(در محدوده کردستان) انجام شده و اعتبار هزینه شده برای آن 120 میلیارد ریال است.
وی گفت: احداث راه اصلی بانه-سوته به پیشرفت 30 درصدی رسیده و بهسازی محور پنج کیلومتری کامیاران-سنقر هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
طول شبکه بین راهی کردستان، هزار و 819 کیلومتر بوده و هم اکنون 178 کیلومتر بزرگراه، هزار و 281 کیلومتر راه اصلی و هزار و 360 کیلومتر آن راه فرعی است.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.