منوچهر فخری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات احداث این شهربازی به عنوان نخستین شهر بازی سرپوشیده سنندج با مشارکت بخش خصوصی در راستای ایجاد مکان استاندار برای بازی کودکان اوایل دی ماه سال گذشته آغاز شد.
وی گفت: این شهر بازی سرپوشیده و استاندارد در زمینی به مساحت 2 هزار و 700 متر مربع و در سه طبقه احداث می شود و مساحت کل ساختمان این شهربازی سه هزار و 200 متر مربع است.
به گفته وی این شهر بازی دارای سالن بازی به متراژ هزار و 200 متر مربع با 160 نوع بازی برای سنین مختلف است.
شهردار سنندج اعلام کرد: سالن بولینگ استاندارد، سالن واقعیت مجازی، سالن ایرهاکی (هاکی که روی میز انجام می شود) و فوتبال دستی، سالن تخصصی جشن تولد، کافی شاپ، بام باغ(roof garden)، صحن غذا(food court) شامل رستوران هایی با غذاهای ایرانی و خارجی و همچنین غرفه غذاهای محلی کردستان از دیگر سالن های این شهر بازی مدرن و استاندارد است.
وی افزود: عملیات احداث سازه بتنی این پروژه به اتمام رسیده و در حال حاضر عملیات معماری نماهای داخلی و خارجی ساختمان در حال احداث است.
فخری اظهار کرد: تاکنون برای احداث نخستین شهربازی سرپوشیده، عملیاتی نظیر 20 هزار متر مکعب خاکبرداری ،هزار و 300 متر مکعب بتن ریزی و بیش از 150 تُن میلگرد استفاده شده است.
وی یادآور شد: تمامی مصالح مصرف شده در این پروژه بر اساس آیین نامه های بین المللی و مقرارات ملی ساختمان استفاده شده است.
شهردار سنندج با بیان اینکه دستگاه های بازی این شهر بازی خریداری شده است گفت: بعد از اتمام عملیات احداث ساختمان کار نصب وسایل بازی نیز آغاز می شود.
وی با تقدیر از سرمایه گذار این پروژه ابراز امیدواری کرد، در نیمه نخست سال جاری بتوانیم با افتتاح این شهر بازی مدرن و استاندارد رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.