فریدون یاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مصرف بنزین در ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش چهار درصدی روبرو شده است.
وی اظهار کرد: در این ایام 66 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در راستای عرضه فرآورده‌های نفتی به همشهریان و مسافران نوروزی در سطح استان فعال بودند.
مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کردستان افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم به ویژه مسافران نوروزی از اواسط اسفند سال 95 با اعزام بیش از 20 اکیپ بازرسی به جایگاه های عرضه سطح استان برنامه ریزی های خود را آغاز و هم اکنون هیچ گونه مشکلی در راستای توزیع انواع سوخت وجود ندارد.
وی ادامه داد: در این مدت نیز با فعالیت 52 باب جایگاه CNG منطقه بیش از6 میلیون و 370 هزار متر مکعب CNG در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش سه درصدی همراه بوده است.
به گفته وی همچنین مصرف نفتگاز منطقه در این مدت در استان پنج میلیون و100هزار لیتر بوده است.
یاسمی افزود: دراین ایام نیز بیش از 2 هزار جلد بروشور راهنمای مسافران نوروزی توسط واحد روابط عمومی این منطقه تهیه و در قالب چادرهای مستقر در ورودی شهرستانهای استان وجایگاههای عرضه در میان مسافران توزیع شد.
هم اکنون 9 ناحیه، 3 واحد تأسیسات انبار نفت، 440 فروشندگی روستایی، 66 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و بیش از 52 جایگاه CNG، در شهرستان‌های مختلف استان در راستای توزیع فرآورده‌های نفتی و رفع دغدغه‌های مردم فعالیت می‌کنند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.