علی مفاخری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: زمان ثبت نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 24 شامگاه یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهرستان سروآباد به پایان رسید.
وی ادامه داد: حوزه انتخابی شهرستان سروآباد شامل 2 بخش مرکزی و اورامان و 73 روستای تابعه است که در مجموع 452 دواطلب به عنوان نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام خود را قطعی کردند.
فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد: برای شوراهای اسلامی روستایی این شهرستان 413 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 403 نفر آقایان و 10 نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند.
به گفته وی، برای شوراهای اسلامی روستایی در بخش مرکزی این شهرستان 336 داوطلب مرد و هشت داوطلب زن و برای بخش اورامان نیز 67 داوطلب مرد و 2 داوطلب زن ثبت نام کرده اند.
او به آمار ثبت نام کنندگان داوطلبان شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و افزود: برای شوراهای اسلامی شهر سروآباد و اورامان در مجموع 49 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 28 نفر مربوط به شهر سروآباد و 21 نفر نیز مربوط به شهر اورامان هستند.
مفاخری اظهار کرد: از مجموع 49 نفر داوطلب شرکت کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر سروآباد و شهر اورامان چهار نفر خانم بوده که سه نفر آنها در شهر سروآباد و یک نفر آنها در شهر اورامان هستند.
فرماندار شهرستان سروآباد ادامه داد: از پنج شورای اسلامی فعلی شهر سروآباد 2 نفر برای دوره پنجم شوراهای اسلامی مجددا ثبت نام و برای شهر اورامان نیز چهار نفر ثبت نام کرده اند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و 73 روستای تابعه با جمعیت افزون بر 52 هزار نفری در 90 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/1904
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.