به گزارش ایرنا، امیر قادری روز پنجشنبه در جلسه ستاد خدمات نوروزی در جمع اعضای ستاد در سنندج، با اشاره به اینکه هر ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور وارد کردستان می شوند و از مناطق گردشگری استان دیدن می کنند، وظایف اعضای ستاد سفر نوروزی را در فراهم کردن بستر مناسب برای پذیرایی از گردشگران بسیار خطیر ارزیابی کرد.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران همه دستگاه های ستاد خدمات نوروزی با هم تعامل و هماهنگی داشته باشند و اگر در این زمینه مشکلی وجود دارد با هماهنگی ادارات ذیربط مشکلات را حل کنند.
وی گفت: دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان از ارائه آمار جداگانه مسافران ورودی خودداری کنند و این آمار تنها از طریق دبیرخانه ستاد اعلام خواهد شد.
وی اظهار کرد: همه دستگاه ها و ادارات استان باید بسترهای مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی فراهم کنند.
وی از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در تامین امنیت و فراهم کردن بستر مناسب برای پذیرایی از مسافران نوروزی تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی باید نظارت جدی تر و بیشتری بر اماکن عمومی داشته باشند.
وی نقش رسانه های جمعی بویژه صدا و سیما را این ایام بسیار تاثیر گذار ارزیابی کرد و گفت: صدا و سیما باید با ستاد خدمات سفر همکاری و تعامل داشته باشد.
وی افزود: همه دستگاه های استان باید شرایط مطلوب و مناسبی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی فراهم کنند و با گردشگری استان هماهنگی های لازم را داشته باشند.
وی اظهار کرد: آمار مسافران نوروزی به دبیرخانه ستاد سفر اطلاع رسانی می شود، مدیران و معاونان با دبیرخانه ستاد در ارتباط باشند.
7352/6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.