علی اکبر گروسی روز چهارشنبه در آیین راه اندازی سامانه مجازی پنجره واحد سرمایه گذاری کردستان افزود: دستگاه قضا آمادگی است به استعلامات قضایی برای سرعت‌بخشی در سرمایه‌گذاری در کمترین زمان ممکن اقدام کند تا به نوبه خود برای تسهیل در فضای کسب و کار اقدام کند.
وی با بیان اینکه اصل سود و سرعت در سرمایه گذاری همیشه مورد توجه تجار است گفت: سامانه مجازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری را عامل رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان است.
دادستان عمومی و انقلاب کل کردستان نیز در این آیین گفت: تلاش شبانه روزی تمامی نهادهای نظام جمهوری اسلامی برای ارایه خدمت در جامعه معطوف شده است اما چالش های زیاد علت اصلی نمایان نشدن آن است.
علی جوهری افزود: شورای دستگاه های نظارتی استان نیز در راستای تحقق سرمایه گذاری تمام تلاش خود را انجام می دهد اما برخی مسئولان کارهای محوله خود را ملزم به تصویب دستگاه های شورای نظارت می کنند.
به گفته وی، مسئولان باید با اشرافیت کامل از قانون اقدام به انجام طرح ها داشته باشند و تحقق اهداف را منوط به تصویب اولیه دستگاه های نظارتی نکنند.
برای نخستین بار سامانه مجازی پنجره واحد سرمایه گذاری کردستان به منظور تسهیل امور سرمایه گذاری کاهش مدت زمان صدور مجوز و نظارت بیشتر بر روند کار راه اندازی شد.
این سامانه مجازی به نشانی الکترونیکی www.iwkurd.com راه اندازی شده و متشکل از عضویت اصلی 10 فرمانداری 10 شهرداری و 31 نهاد اجرایی بوده که از امروز پذیرای متقاضبان سرمایه گذاری استان است.
شناسایی گلوگاه های مانع سرمایه گذاری، معرفی فرصت های سرمایه گذاری به متقاضبان از دیگر اهداف تشکیل این سامانه است
در این سامانه بدای 51 نهاد شامل 10 فرمانداری، 10 شهرداری و 31 نهاد مرتبط با سرمایه گذاری تعرف شده است.
در این سامانه 61 دبیرخانه، 80 فرایند و 46 استعلام رد یابی می شود و 31 فایل راهنما و 10 فایل تکمیلی و شماره تماس با 99 نهاد دیگر نیز برای سرمایه گذارن و متقاضیان نیز تعبیه شده است.
3034/ 3020
**خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.