به گزارش ایرنا غلامرضا جعفری عصر سه شنبه در آخرین نشست سال 95 شورای آموزش و پرورش بیجار اظهارکرد: تدبیر راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود مدارس و ارتقای ظرفیت علمی دانش آموزان از مهمترین اهداف تشکیل این شورا است.
وی تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و بهره گیری از تمامی منابع و امکانات برای تامین، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و تسهیل در فعالیتهای اجرایی آموزش و پرورش دانست.
جعفری از حمایت تمام اعضای شورا در حوزه های مختلف و همچنین عملکرد خوب این شورا در سال 95، با وجود بضاعت اندک مالی و مشکلات فراوان تقدیر و تشکر کرد.
مدیر آموزش و پرورش بیجار به تدابیر اندیشیده شده برای توجیه دانش آموزان به منظور پرهیز از حرکات خطرناک با مواد منفجره در شب چهارشنبه سوری پرداخت و افزود: اقدامات خوبی با همکاری نیروی انتظامی در راستای آموزش و راهنمایی دانش آموزان در مدارس انجام شده است.
امام جمعه بیجار نیز در این نشست با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام راحل گفت: حضرت فاطمه (س) الگو و سرمشق همه انسان‌ها در تمام عصرها است و متعلق به مکان، زمان، قوم و نژاد خاصی نبوده بلکه متعلق به همه جهانیان است.
وی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش و گستردگی این نهاد اظهار کرد: بدون شک آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب می شود، بنابراین کمک به آموزش و پرورش کمک به آینده مملکت است.
تامین هزینه انشعابات آب، گاز و برق مدرسه خیر ساز پورکاووس درشهرک اندیشه، همکاری دهیاریها و شوراهای اسلامی در حفاظت و حراست از فضاهای آموزشی درایام تعطیلات نوروز و تابستان، تبدیل وضعیت قسمت های مشرف به خیابان برخی از مدارس به فضای تجاری در راستای درآمدزایی ، تخریب دیوار انبار سوله روبروی هنرستان اندیشه جهت پیشگیری از ریزش، برگزاری کلاس های تقویتی در ایام تعطیلات و تدوین دستور کارهای آموزشی و علمی، سرگرمی، پرورشی، تندرستی به اختیار معلم برای یادآوری و جلوگیری از فراموشی مطالب درسی دانش آموزان از اهم مطالب ارایه شده در این نشست بود.
آموزش و پرورش بیجار با 11 هزار دانش آموز در شرق استان کردستان واقع شده است.
7350/1904
خبرنگار: سید باقر سبحانی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.