به گزارش ایرنا رقابت های کونگ فوتوای بین المللی کشور آذربایجان از روز 21 اسفند با حضور کشورهای مختلف در شهر باکو آغاز شد.
تیم ملی کونگ فوتوای ایران نیز به منظور حضور در رقابت های بین المللی با 11 ورزشکار کردستانی در این مسابقات شرکت کرد.
ورزشکاران کردستانی در این رقابت ها به هشت نشان طلا و سه نقره دست یافتند و با این نتیجه تیم ملی ایران نیز برسکوی نخست مسابقات تکیه زد.
تیم ملی ایران با 22 کونگ فوکار بزرگسال در بخش های آزاد، نیمه آزاد و هنرهای فردی در این رقابت ها حضور یافت.
بلال رستمی، محمد کریمی، جمشید داستانی، عبداله وطنی، وحید مهرزاد، حسین کرمی، سینا ویسی، بهزاد شیخ احمدی، بهزاد فریدی، هومن خاتونی و باقرمحمدی 11 ورزشکار کردستانی بودند که کاروان ایران را در مسابقات همراهی کردند.
در پایان این رقابت ها کونگ فوتوا کاران کردستانی بلال رستمی، جمشید داستاتی، سینا ویسی، عبدالله وطنی، بهزاد فریدی، حسین کرمی، بهزاد شیخ اسماعیلی و محمد شریفی در اوزان مختلف هشت نشان طلا را کسب کردند و هومن خاتونی، محمد کریمی و وحید مهرزاد نیز مدال نقره را بر گردن آویختند.
در نتیجه تیمی، تیم ایران بر سکوی نخست ایستاد و آذربایجان دوم شد، گرجستان و روسیه به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
فرهاد میمنت آبادی رئیس هیأت استان کردستان به عنوان سرپرست و باقر محمدی نیز در جایگاه سرمربی در این رقابت ها حضور داشتند.

** شهرداری کامیاران در مقابل مهمان خود به تساوی یک بر یک رضایت داد
در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور، شهرداری کامیاران عصر دوشنبه 23 اسفند در برابر مهمان خود پیام مقاومت ساری به تساوی یک بر یک رضایت داد.
در این دیدار، بازیکنان تیم شهرداری کامیاران در دقیقه سوم بازی، گل نخست را دریافت کردند و با همین نتیجه نیمه اول را به پایان رساندند که نماینده استان کردستان در نیمه دوم بازی، گل خورده را جبران کرد و 2 تیم در پایان 90 دقیقه بازی با نتیجه یک بر یک رضایت دادند.
تیم شهرداری کامیاران در گروه شمال قرار دارد و با تیم های مقاومت ساری، شهدای رزکان کرج، اتحاد ساری، خوشه طلایی ساوه، آبسکون آلومینیوم تهران، مقاومت تهران، چوکای تالش، ملی پوشان تبریز و صنعت ساری هم گروه است.
نماینده استان کردستان در دور دوم برگشت این رقابت ها روز 9 فرودین 96 مهمان تیم شهدای رزکان کرج خواهد بود.
مختار آذرآباد، حامد رضاپور، حسین ابوالفتحی، بلال وکیلی، محمد قلوزی، جلیل نوربخش، مسلم فریدی، محمد خادمی، صابر محمدی، کیوان مارابی و سیوان رحیم پور در ترکیب تیم شهرداری کامیاران قرار دارند و مسعود مرادی سرپرست، حمیدرضا امامی سرمربی، فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیان به عنوان مربی این تیم را هدایت می کنند.

** تکرار پیروزی ایستک کردستان مقابل نماینده ماهشهر در مرحله اول پلی آف
بازی دوم مرحله اول پلی آف رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور روز دوشنبه 23 اسفند در شهرهای مختلف آغاز شد.
تیم ایستک کردستان در این مرحله در سنندج مقابل مهروبان نوین ماهشهر قرار گرفت و موفق شد در دیدار دوم پلی آف، برای دومین بار این تیم را با نتیجه 79 بر 64 شکست دهد و در میان هشت تیم قرار گیرد.
نماینده استان کردستان در مرحله دوم پلی آف 17 فروردین 96 در مقابل پرواز اصفهان و پتروشیمی بندر امام قرار می گیرد.
کاوان قطبی، سهند خادم نامداری، متین استاد نوروزی، مهدی جعفری، رضا احمدیان، حمید شریفی، هیمن احمدی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، سپهر عطری برزنجه، علی دستباز، هوشیار یوسفی و حمید امینی بازیکنان تیم ایستک کردستان را تشکیل می دهند.
رضا نوری، پویا بدخشان و حمید سهراب نژاد به عنوان کادر فنی نماینده استان کردستان را در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هدایت می کنند.

** یپنگ پنگ بازان کردستانی شرکت کننده در رقابت های طرح هوپس معرفی شدند
رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نونهالان استان برای حضور در مسابقات کشوری طرح هوپس با حضور ورزشکارانی از شهرستان های تابعه روز 21 اسفند به میزبانی شهرستان سنندج برگزار شد.
یاشار توانایی و ویان نوری 2 پینگ پنگ باز نونهال سنندجی برای شرکت در مسابقات کشوری طرح هوپس در رقابت های دختران و پسران انتخابی استان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
این مسابقات در 2 بخش دختران و پسران برگزار شد و 13 ورزشکار در بخش پسران و هشت ورزشکار در بخش دختران از شهرستان های سنندج، سقز و بیجار در سالن خانه پینگ پنگ شهر سنندج به مصاف یکدیگر رفتند.
با اعلام فدراسیون رقابت های کشوری طرح هوپس فروردین 96 در تهران برگزار می شود.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.