به گزارش خبرنگار ایرنا، هفتمین جام سنگنوردی یادواره هیمالیا نورد کردستانی 'سامان نعمتی'، روز جمعه با رقابت 85 ورزشکار از 11 تیم در سالن ورزشی ریاست جمهوری شهرستان سقز برگزار شد.
در این مسابقه 85 ورزشکار از شهرهای سقز، مهاباد، کرج، قروه، بانه، بوکان، سردشت، دیواندره، بیجار، کامیاران و خرم آباد در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.
در پایان در رده سنی نونهالان در گروه A، آرتین فرزانه نادر از مهاباد به مقام اول، شکور سلیمانی از دیواندره و آژوان حسن‌پور از سقز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.
در گروه B هم کیان عزیزی اقدم از مهاباد اول، مقبل پهنای درمان از مهاباد و آرسام فتاحی از بانه به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی نوجوانان در گروه A علی عباسی از قروه مقام اول، سید اسماعیل‌ جدی از کرج و حسین زنده‌کار از خرم آباد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و در گروه B محمد حسین سنجری از کرج مقام اول، محمد مهدی اکبری از قروه و محمد علی رضوانی از بیجار دوم و سوم شدند که به نفرهای برتر، حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

**برگزاری مسابقه چند جانبه والیبال نشسته جانبازان
مسابقه چند جانبه والیبال نشسته جانبازان به مناسبت گرامیداشت روز شهید روز جمعه با حضور تیم هایی از شهرهای سقز، کرمانشاه، مهاباد، خوی، سلماس و ارومیه در سالن ورزشی شهید کاظمی برگزار شد.
در پایان این مسابقه، تیم ارومیه در جایگاه اول قرار گرفت و تیم های کرمانشاه و سلماس به ترتیب دوم و سوم شدند.


**ورزشکار سقزی در مسابقه پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی قهرمانی کشور کسب مدال طلا کرد
محسن انصاری ورزشکار پیشکسوت سقزی در مسابقه پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی قهرمانی کشور که در استان قزوین برگزار شد، موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شد.
در این رقابت ها که از روز 16 الی 20 اسفند ماه در استان قزوین شهرستان تاکستان برگزار شد 285 ورزشکار در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
شهرستان سقز دارای 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده است که در قالب 40 هیات مشغول فعالیت ورزشی هستند.
7249/ 3020
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.