به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محرم علی فراشی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه کردستان افزود: از مدتی قبل خبر بخشش معوقه بانکی یکی از طلبکاران بانکی در استان رسانه ای شده و در فضای مجازی از آن بحث می شود.
وی اضافه کرد: این شخص اهل استان کردستان بوده اما بخشش معوقات وی در استان صورت نگرفته و در استانی دیگر این بخشش معوقه اتفاق افتاده است.
وی اظهار کرد: برخی شهروندان برای دریافت وام های پنج میلیون تومانی باید راه های بسیار طولانی و پر پیچ و خمی را طی کنند و برخی افراد می توانند وام های کلان را دریافت کنند.
به گفته وی چنین روندی باعث ایجاد شکاف در جامعه شده و لازم است نظارت ها در این خصوص بیشتر شود.

**همایش 'نقش مادری' در کردستان برگزار می شود
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همایشی با عنوان 'نقش مادری' همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در استان برگزار می شود.
حجت الاسلام فراشی افزود: این همایش 22 اسفند با همکاری کمیته بانوان مرکز مطالعات راهبردی دفتر نماینده ولی در کردستان و در کتابخانه عمومی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار می شود.
وی اضافه کرد: نقش مادر تحکیم بینان خانواده، نقش مادر در اقتصاد مقاومتی، نقش مادر در سلامت خانواده و امنیت و نقش مادر در مدیریت فضای مجازی از جمله محورهای این همایش هستند.
وی اظهار کرد: برای برگزاری این همایش پنج پانل تخصصی و 2 سخنرانی پیش بینی شده و در پایان از مادران شهدا کردستان و همسران شهدای مدافع حرم استان قدردانی می شود.
حجت الاسلام فراشی گفت: برگزاری این همایش می تواند نقش بسیار مهمی در تبیین ارج نهادن به مسئولیت خطیر مادر در بین نسل امروز داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین همایش هایی بتواند، برای مقابله با هجمه های بیگانگان برای تخریب و تضعیف جایگاه زنان در جامعه موثر باشد و زنان جامعه اسلامی بتوانند هویت و جایگاه واقعی خود را در جامعه حفظ کنند.

**نخستین سند چشم انداز کمیته بانوان مرکز مطالعات راهبردی کشور در کردستان تدوین می شود
مسئول کمیته بانوان مرکز مطالعات راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: این کمیته برای نخسیتن بار در سطح کشور برای انسجام فعالیت های اعضای خود تدوین سند چشم اندازی را شروع کرده است.
فاطمه سهرابی افزود: این سند پس از تکمیل شدن و تصویب نهایی آن در آیین در سال 1396 رونمایی می شود و می تواند نقش مهمی در انسجام و عملیاتی کردن اهداف این کمیته داشته باشد.
وی اضافه کرد: با همکاری سایر کمیته های مرکز مطالعات راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان همایش ها و کارگاه های مختلف در زمینه های متنوع و بر اساس نیازها برگزار می شود.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این مرکز برگزاری همایشی با عنوان 'نقش پدری' در سال 1396 بوده که همزمان با روز پدر برگزار می شود.
سهرابی ابراز امیدواری کرد این کمیته بتواند در آینده با تعاملی که با اعضا و ادارات مختلف دارد به شاخص ها و استانداردهای پیش بینی شده خود برسد.
3020/ 6108
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.