به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج گفت: بر اساس ماده 92 و تبصره 2 ماده 55 قانون شهرداری ها، نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته ای بر روی دیوارهای سطح شهر ممنوع است.
هه تاو فریدونی عنوان کرد: بخش مهمی از کیفیت فضای یک شهر به سیما و منظر شهری بستگی دارد از این رو نصب انواع تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیوارهای سطح شهر و مبلمان شهری باعث نازیبا شدن چهره شهر می شود.
وی افزود: نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی جداره دیوار خیابانهای اصلی سطح شهر،علاوه بر نازیبا شدن فضای بصری باعث می شود که کارگران خدمات شهری وقت زیادی برای پاکسازی این دیوارها صرف می کنند
مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج ادامه داد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود و همچنین رفاه حال شهروندان اقدام به تهیه 20 عدد تابلو اعلانات کرده و در مسیرهای اصلی و پرتردد سطح شهر نصب شد.
به گفته وی چسباندن پوسترها و برچسب های تبلیغاتی علاوه بر آلودگی بصری و سیمای شهر موجب تحمیل هزینه های سنگین پاکسازی و امحاء برای این سازمان می شود.
فریدونی ابراز امیدواری کرد شهروندان و شرکتها و موسسه هایی که قصد تبلیغ کالا و یا خدمات خود را دارند در راستای حفظ سیما و منظر شهری و پاکیزه ماندن دیوارها و منازل خود از نصب هر گونه پوستر و تراکت های تبلیغاتی بر روی دیوارهای سطح شهر خودداری کرده و در مکانهایی که تابلو اعلات نصب شده نسبت به تبلیغ کالای خود اقدام کنند.

**برپایی نمایشگاه نقاشی رویای رنگی در نگارخانه شهرداری سنندج
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو نمایشگاه نقاشی کودکان تحت عنوان رویای رنگی و با موضوع استقبال از بهار در نگار خانه این شهرداری برپا شده است.
سرکوت نجفی افزود: در این نمایشگاه 200 اثر از کودکان با سوژه های زیست محیطی، آب، جنگل، دریا، آسمان آبی و شهر پاک در معرض دید علاقمندان قرار داده شده است.
وی از خانواده های سنندجی خواست، در راستای ترغیب و تشوق کودکان خود در جهت سوق به هنر و همچنین احترام به محیط زیست ازاین نمایشگاه بازدید کنند.
نمایشگاه نقاشی رویای رنگی تا 19 اسفند در نگارخانه شهرداری سنندج جنب پارک شهدا دایر بوده و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای بازدید علاقمندان است.
سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان بوده و به سه ناحیه شهرداری تقسیم شده است.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.