غلامرضا آرامش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر برپایی پایگاه‌های کمک‌های مردمی در سطح شهرستان، دیدارهایی نیز به‌صورت حضوری و چهره به چهره با خیران و باهدف جذب کمک‌های آنان در جهت کمک به نیازمندان انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال 18 اسفند در سطح مدارس با شعار هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری در جهت تأمین نیازهای دانش آموزان نیازمند و با همکاری سازمان آموزش ‌و پرورش، 19 اسفند در سطح معابر شهری و روستایی و 20 اسفند در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.
رئیس ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان سنندج بیان کرد: این جشن در راستای کمک و تامین نیاز خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) هر ساله در آستانه سال نو جهت مشارکت و جمع آوری کمک های مردمی برگزار می شود.
وی با اشاره به جمع آوری 6 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته گفت: پیش بینی می شود این جشن در سال جاری با مشارکت بیش از پیش خیران همراه باشد.
آرامش اظهار کرد: هدایا و کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری با حضور خیران و مسئولان در میان خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.
جشن نیکوکاری یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و در راستای فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیران و کمک به اقشار نیازمند و تامین نیازهای آنها برگزار می شود.
این جشن هر ساله در استانه سال جدید برگزار می شود و سال جاری نیز با شعار 'بهار همدلی و شکوه مهربانی' در روزهای 18، 19 و20 اسفند در سطح مدارس، پایگاه های کمیته امداد و میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.
هم اکنون 29 هزار نفر در قالب 13 هزار خانوار سنندجی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.