به گزارش ایرنا مسابقات رزمی قهرمانی کشور سبک زوران استایل ام ام ای روزهای پنجم و ششم اسفند به میزبانی شهر ری استان تهران و با قهرمانی تیم کردستان به پایان رسید.
در این مسابقات که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد 200 مبارز(fighter) از 10 استان کشور در اوزان مختلف به مبارزه پرداختند.
تیم استان کردستان با کسب 14 طلا، چهار نقره و یک برنز مقام قهرمانی تیمی بخش زوران استایل ام ام ای این رقابت ها را به خود اختصاص داد و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.
تیم کردستان به سرپرستی فواد برجوند و مربیگری فاتح رضایی و آرمان الله ویسی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

** سنندج قهرمان رقابت های مچ اندازی جام فجر کردستان شد
رقابت های مچ اندازی انتخابی استان، ششم اسفند با حضور ورزشکاران شهرستان های تابعه در دهگلان برگزار شد و با قهرمانی ورزشکاران سنندجی به پایان رسید.
در این مسابقات که به میزبانی سالن زورخانه شهر دهگلان برگزار شد 50 ورزشکار از شهرستان های قروه، سنندج، دهگلان، بیجار، دیواندره و سریش آباد حضور پیدا کردند و در 2 نوبت صبح و عصر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در نتایج تیمی دست راست این رقابت ها، باشگاه البرز نوین سنندج با کسب 112 امتیاز توانست مقام نخست را کسب کند، باشگاه ذوالفقار سنندج با 92 امتیاز دوم شد و تیم دهگلان با بدست آوردن 62 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
همچنین در نتایج بخش دست چپ، البرز نوین سنندج با 110 امتیاز اول شد و تیم های دهگلان و قروه هرکدام با 66 و 56 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.