علی مفاخری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روزهای تعطیلات نوروز، مسافران و گردشگران زیادی از این شهرستان بازدید خواهند کرد، بنابراین دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید نسبت به معرفی و شناساندن جاذبه های گردشگری شهرستان بیشتر تلاش کنند.
وی ادامه داد: مناطق بکر و طبیعی، فرهنگ غنی و بسیار کهن، آداب و رسوم خاص منطقه و جاذبه های فرهنگی و گردشگری فراوان بویژه در روستاهای این شهرستان گردشگران و مهمانان نوروزی را جذب می کند.
فرماندار شهرستان سروآباد بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت در روستاها تاکید کرد و افزود: خدمات صادقانه و بی منت دولت باوجود کمبود اعتبارات و تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی علیه کشورمان بسیار مثبت و ستودنی است.
وی ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان سروآباد از محل اعتبارات تملک دارایی ها در سال جاری 60 میلیارد ریال بود، در حالی که در ایام مبارک دهه فجر افزون بر 140 میلیارد ریال پروژه و طرح در این شهرستان افتتاح شد.
او اضافه کرد: خدماتی را که دولت به نمایندگی از نظام در کشور انجام می دهد، به عنوان وظیفه خود می داند ولی متاسفانه اقدامات و خدمات دولت با هدف تخریب مورد انتقاد قرار گرفته است.
مفاخری افزود: انتقاد در جامعه به شرطی که سازنده و مثبت باشد،بسیار تاثیرگذار خواهد بود، اما انتقادی که به منظور تخریب باشد، در حقیقت به معنای نادیده گرفتن خدمات و اقدامات نظام است.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی گفت: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید نسبت به ترغیب و تشویق مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات تلاش و همت کنند.
فرماندار شهرستان سروآباد خطاب به دهیاران گفت: تلاش کنید افراد تحصیل کرده و معتمد روستا برای انتخابات شوراهای اسلامی کاندیدا شوند، چرا که شوراهای قوی و باسواد بهتر می توانند مشکلات و کمبودهای روستاها را پیگیری کنند.
او از دهیاران خواست در راستای توسعه شهرستان سروآباد راهکارها و نظرات خود را در اختیار مسئولان قرار داده و رسالت اصلی خود را خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم بدانند.
وی ادامه داد: دهیاران بازوان قوی دولت در روستاها و مدیران اجرایی دولت بوده که می توانند با پیگیری و بررسی مشکلات و کمبودهای روستا خدمت صادقانه ای را به مردم خود داشته باشند.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: امید بهمنی
آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.