به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ابراهیم کریمی در یازدهمین جلسه شورای اداری بندرترکمن اظهار داشت: در راستای آماده سازی شهرها و روستاها در آستانه نوروز همچنین نظافت و پاکیزگی و زیباسازی منطقه، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و در کنار آن اطلاع رسانی فرهنگی و گردشگری به مردم و مسافران ضرورت دارد.
وی همچنین با اشاره به جاذبه های گردشگری بندرترکمن در حوزه ساحل خزر و مناطق جنگلی و طبیعی آن اضافه کرد: نوروز سال گذشته 972 گردشگر از این شهرستان بازدید کردند که رتبه اول گلستان را کسب نمود و امسال باید برای پذیرش و استقبال از مسافران بیشتری آماده باشیم.
کریمی گفت: امسال شعار ایام عید 'نوروز متفاوت' بوده و باید خدمات شایسته ای به مردم و مسافران و گردشگران ارائه دهیم.
عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان نیز در سخنانی بر فعالیت بیشتر بخش های مختلف در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سطح مهارت های فرهنگی تاکید کرد.
در پایان این جلسه که با حضور فرماندار، امام جمعه اهل تشیع، امام جمعه موقت اهل سنت و دیگر مسئولان بندرترکمن برگزار شد از کتاب 'عملکرد فجر تا فجر دولت تدبیر و امید' و نیز کتاب 'عملکرد ستاد بزرگداشت دهه فجر سال 95' رونمایی شد.
بندرترکمن با 61 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان زیبا و گردشگری را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
بازارچه ساحلی، اسکله، آشوراده تنها جزیره ایرانی خزر، صنایع دستی قوم ترکمن و آداب و رسوم خاص این قوم از جمله جذابیت های گردشگری این شهرستان است.
7333/1648
**انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.