به گزارش خبرنگار ایرنا، اعضای این جمعیت شامل جامعه اسلامی فرهنگیان و مهندسان در نشستی با فرماندار سقز در فرمانداری این شهرستان، هیات رئیسه و مسئول کمیته های مختلف این جمعیت را معرفی کردند.
در این نشست محمد چمن گلی دبیر جمعیت گفت: تشکل های همسو پیرو خط رهبری و اصولگرایان انقلاب اسلامی به تازگی در سطح کشور ادغام و به عنوان جمعیت نیروهای انقلاب نامگذاری شده اند.
یونس خوش سیما، سخنگوی این گروه سیاسی هم اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید، فضای مناسبی برای فعالیت نیروهای اصولگرا فراهم شده است.
فرماندار شهرستان سقز هم با بیان اینکه تنوع و تکثر سلیقه و اندیشه های سیاسی از مقدمه های توسعه است، اظهار داشت: فرمانداری سقز میزبان همه سلیقه ها و گرایش های سیاسی است.
علی اکبر ورمقانی اساس و مبنای دولت تدبیر و امید را بر پایه عقلانیت، خرد اندیشی، شایسته سالاری، رفع کمبودها و هم اندیشی با تمام جریان ها و تشکل های سیاسی برشمرد.
استفاده از منابع انسانی شهرستان بر اساس توانمندی و تخصص جدا از هر گونه وابستگی حزبی، استفاده از تمام طیف ها برای هیات اجرایی انتخاباتی و استفاده از نیروهای بومی برای پست های مدیریتی از مواردی بود که توسط اعضای این جمعیت در این نشست بحث شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904
**خبرنگار:ابراهیم محمدحسینی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.