به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام علی دوستی‌نژاد روز دوشنبه در آیین تجلیل و گرامیداشت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افزود: خانواده معظم شهدا صاحبان و میراث داران انقلاب هستند و تکریم آنها باید سرلوحه فعالیت مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شهدا اقتدار و صلابت ایران اسلامی هستند اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیق الهی و افتخاری بزرگ است و ترویج افکار شهدا می‌تواند اهداف آنان را در جامعه زنده کند.
وی افزود: سبک زندگی و تربیت فرزندان این والدین باید الگوی تمام خانواده ها باشد و همواره مورد تکریم و یاد آوری قرار گیرد.
وی گفت: فرزندان شاهد وظیفه در دست گرفتن پرچم پدران و به اهتزاز در آوردن آن را در عرصه‌های جهانی بر عهده داشته و نباید از آنها غفلت کرد.
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: امروز کشور ما یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود که از نظر علمی، اقتصادی و سیاسی رشد زیادی نسبت به سالهای گذشته کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران کردستان نیز گفت: شهیدان با گذشتن از دنیای خود آرامش و آسایش کنونی ملت ایران را به ارمغان آوردند و باید اهداف شهدا را همواره و در همه حال مد نظر داشته باشیم و در جهت آن حرکت کنیم.
محمد سلیمانی افزود: شهدا ناظر و شاهد بر اعمال ما هستند و این واقعیت علاوه بر دلگرمی، مسئولیت مدیران را بسیار سنگین می‌کند.
وی اظهار کرد: فرزندان شهدا سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام و ادامه دهنده راه پدرانشان هستند که توجه به فرزندان شهدا ایه افتخار است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان هم گفت: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایثارگری ها و جان فشانی های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس بود و ما در برابر این همه گذشت و فداکاری، وظیفه ای بسیار سنگین بر عهده داریم.
پیمان باباپیری افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران امروزه از مهمترین وظایف خادمان شهدا محسوب می شود.
وی اضافه کرد: لازم است که این ایثارگری ها و فداکاری های شهدا با برگزاری یادواره ها و آیین های مختلف به نسل های امروزی منتقل شود.
در ادامه این آیین از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان با اهدای لوح تجلیل شد.
کردستان پنج هزار و 460 شهید را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
3020/ 1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.