مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان از اجرای 117 کیلومتر خط انتقال آب در این استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۷ کیلومتر خط انتقال آب و بیش از ۳۸ کیلومتر شبکه در نقاط مختلف استان اجرا شده است.

به گزارش جماران، محمدحسین محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال یک هزار و ۵۷۸ فقره انشعاب واگذار، یک هزار و ۶۸۰ مترمکعب مخزن، ۱۷ باب ایستگاه پمپاژ اجرا و ۹ دهنه چشمه در روستاهای استان بهسازی شد.

وی به آبرسانی پایدار به ۲۱۷ روستای استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: با این اقدام ۲۴ هزار و ۱۵۱ خانوار معادل ۸۶ هزار و ۵۳۲ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: با یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از اسفندماه سال گذشته، برنامه ریزی کامل و جامعی برای تقویت آبرسانی به روستاها در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت و تاکنون در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

محمدی با تاکید بر تداوم اقدامات شرکت آبفا برای ارتقای خدمات رسانی به روستاها و افزایش بهره مندی ساکنان آنها از خدمات تأمین آب شرب پایدار، افزود: این طرح‌ها گام مهمی در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.