به گزارش خبرنگار مهر، محمدفرید سپری شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک با مرغداران استان کردستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات و ضرر و زیان حادث شده از بیماری کرونا به بخش طیور وارد شده است، اظهار داشت: بر مشکلات ایجاد شده در صنعت مرغداری استان به واسطه شیوع ویروس کرونا واقفیم و به دنبال حل این مشکلات هستیم.

وی افزود: به جد مسئولان وزارتخانه پیگیر مشکلات مرغداران در سطح کشور هستند و پیگیر اجرایی شدن بسته حمایتی از هیئت دولت بوده که امیدواریم هر چه زودتر با موارد درخواستی موافقت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: بخشودگی هزینه‌های برق، گاز و آب واحدهای تولیدی به ویژه مرغداری‌ها جزو مهمترین بخش از بسته حمایتی دولت در خصوص مرغداری‌ها است.

سپری یادآور شد: همچنین در تلاش هستیم مشکلات موجود در تأمین و توزیع نهاده‌های دامی که خاص استان کردستان نیست و کل صنعت مرغداری کشور با آن درگیر است را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم امهال وام‌های مرغداران خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا در آینده نزدیک اجرایی شود، بیان کرد: تشکل‌ها باید بیش از پیش برای ساماندهی و نجات صنعت مرغداری استان پای کار باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.