به گزارش خبرنگار مهر، کامیل کریمیان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سقز، جهش تولید را برنامه راهبردی در راستای اشتغالزایی، رونق تولید و جذب سرمایه گذار برشمرد و اظهار داشت: مدیران بر اساس معیارهای جذب جذب سرمایه گذار و اشتغال زایی، ارزیابی می‌شوند.

وی افزود: ساختمان و ابنیه فرودگاه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با هماهنگی‌های لازم برای جایگزین جاده و باند فرود، در سال ۹۹ این طرح مهم به بهره‌برداری می‌رسد و بیمارستان شفا به زودی افتتاح می‌شود.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به مشکلات پیش رو در شهرستان، ادامه داد: با واحدهای که اقدام به کم فروشی یا گران فروشی یا هر نوع خلاف قانون کنند حتماً برخورد خواهد شد و اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به این موضوع باید نظارت جدی داشته باشد.

کریمیان یادآور شد: امیدآفرینی با عملکرد صحیح مسؤولان تحقق می‌یابد چون اگر مسؤولان به شیوه درست با مردم تعامل کنند امیدواری مردم هم بیشتر می‌شود بنابراین همه ما با کار تیمی امیدآفرینی را در میان مردم محقق کنیم.

وی بیان کرد: توسعه کردستان با ناامنی محقق نخواهد شد چون مردم همواره مخالف ناآرامی و ناامنی هستند و قطعاً راه مردم با این برهم زنندگان امنیت جداست و به امید خدا انتقام سه شهید سپاه از معاندین و ضد انقلاب گرفته می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز به رخدادهای مختلف سقز در سال ۹۸ همچون سیل و زلزله، برگزاری پرشور و بدون حاشیه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، حادثه آتش سوزی تالار مانگه شه، فرار زندانیان و شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: سال گذشته سال دشواری برای همه بود.

کریمیان با اشاره به اینکه دو هفته قبل از کل کشور بازار و سراسر شهر را برای قطع زنجیره انتقال کرونا تعطیل کردیم، اظهار داشت: اگر مستقل عمل نمی‌کردیم و بازار و شهر در پیک اصلی کرونا تعطیل نمی‌شد، سقز به کانون اصلی انتقال بیماری به شهرهای همجوار تبدیل و خسارت زیادی متحمل می‌شدیم.

وی زحمات و تلاش شبانه روزی کادر درمانی بیمارستان‌ها را ستود و از همکاری سپاه برای گندزدایی سطح شهر، کمپین‌های مردمی، اصناف و بازاریان و نیروی انتظامی برای پیشگیری مؤثر از شیوع کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.