به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان، فیلم کوتاه «بابردوو» ساخته سیاوش ساعدپناه و امید غریبی در ادامه حضورهای بین المللی خود، موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران از یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های «آسیب شناسانه» DEL CINEMA PATOLOGICO رم در ایتالیا شد.

این جشنواره به منظور ارائه و نمایش فیلم های آسیب شناسانه در ۲۹ فروردین تا هفتم اردیبهشت برگزار و با معرفی برترین های هر بخش به کار خود خاتمه داد و فیلم «بابردوو» در این جشنواره توانست جایزه ویژه هیئت داوران این جشنواره را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک پیرزن با دیدن یک بادبادک در خانه خود به یاد دوران بچگی خود و رویاهای ناتمام خود می‌افتد.

عوامل فیلم عبارتند از تهیه‌کننده سیاوش ساعدپناه، نویسنده امید غریبی، تصویربردار رحمت عبدیانی، صدابردار فردین ملاویسی، تدوین سوران فهیم، بازیگران آسیه مرادی زر و دینا ارشدی.

فیلم کوتاه «بابردوو» در حال حاضر در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان هند و فیلم کوتاه لندن در بخش فینال به نمایش در می آید.

گفتنی است این فیلم قبلاً در چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در ایران تندیس زرین و مقام اول این جشنواره را از آن خود کرده است.

لازم به ذکر است سیاوش ساعدپناه کارشناس ارشد رشته سینما بوده و هم اکنون در هنرستان پسرانه طالقانی آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در رشته انیمشن و مشغول به خدمت بوده و استاد دانشگاه فرهنگیان تربیت مدرس سنندج است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.