سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر، توصیه هایی را در خصوص پیشگیری از سرقت موبایل و خودرو عنوان کرد و اظهار داشت: موبایل، اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیای با ارزش و قیمتی نباید در معرض دید و داخل خودرو نگهداری شود.

وی افزود: شهروندان باید اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر و سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل در ابتدا از قفل بودن درب ها و بالا بودن شیشه ها اطمینان حاصل کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: همچنین بهتر است شهروندان هنگام تردد در مراکز تجاری و تفریحی از پارکینگ های عمومی و مجاز، جهت پارک خودرو استفاده کنند.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: برابر بررسی های انجام شده سارقان موبایل بیشتر دست به سرقت گوشی های همراه گران قیمت می زنند و زمانی که فرد با موبایل صحبت می کند اقدام به قاپیدن آن و فرار از محل می کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست در مراکز خرید و محل های شلوغ و پر رفت و آمد و در زمان صحبت با موبایل مراقب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن موبایل در جیب پشت شلوار خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان همچنین به بانوانی که گوشی همراه خود را داخل کیف دستی نگهداری می کنند، توصیه کرد: هنگام تردد در مراکز خرید و خیابان مراقب باشند که مورد کیف قاپی قرار نگرفته و کیف را در سمتی که منتهی به دیوار است حمل کنند.

سرهنگ حیدریان در پایان سخنان خود بیان کرد: بهتر است شهروندان هنگام مراجعه به ادارات و سازمان ها و یا مراکز پذیرایی مانند رستوران ها از قراردان موبایل بر روی میز خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.