به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان کردستان آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را یک‌هزار و ۴۱۵ نفر اعلام کرد و گفت: روند ابتلاء به ویروس کرونا در استان کردستان افزایش یافته و متأسفانه در ۲۴ ساعت اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان ۳۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: تا ظهر امروز از مجموع سه هزار و ۷۹۱ نمونه در استان کردستان، یک‌هزار و ۴۱۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده و نتیجه آزمایش ۲ هزار و ۲۲۸ مورد نیز منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه شهرستان سنندج بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: تا ظهر امروز شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان سنندج به ۳۷۷ نفر رسیده است.

رضاعی به مبتلایان به کرونا در شهرستان سقز اشاره کرد و یادآور شد: تا ظهر امروز شمار مبتلایان به کرونا در این شهر نیز به ۳۳۴ نفر رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت سایر شهرستان‌های استان کردستان، بیان کرد: تا ظهر امروز در شهرستان بانه ۱۵۸ نفر، قروه ۱۱۶ نفر، دهگلان ۷۹ نفر، مریوان ۸۶ نفر، بیجار ۷۲ نفر، دیواندره ۹۳ نفر، کامیاران ۷۹ نفر و سروآباد ۲۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شمار مرگ و میر ثبت شده به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در استان کردستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای ورود این ویروس به این استان تا ظهر امروز، ۱۲۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

رضاعی با بیان اینکه در این بخش نیز شهرستان سقز با ثبت ۳۴ مورد مرگ قطعی به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در رتبه اول استان کردستان قرار گرفته است، تصریح کرد: قروه ۱۹ نفر، بانه ۱۷ نفر، سنندج ۲۴ نفر، بیجار هشت نفر، کامیاران ۹ نفر، مریوان هفت نفر، شهرستان دیواندره چهار نفر و دهگلان ۲ نفر مرگ قطعی به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی جامعه بهداشت و درمان این استان برای مداوای افراد مبتلا به ویروس کرونا، افزود: تا ظهر امروز در مجموع ۸۱۷ نفر بیمار مبتلا به کرونا بهبود پیدا کرده و از مراکز بهداشتی و درمانی مرخص شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.