کامیل کریمیان شامگاه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سقز اظهار داشت: همدلی و وحدت، عدم برخورد سیاسی با مسایل کاری، عدم فروش املاک شهرداری از جمله مواردی است که بایستی به جد در دستور کار شورا و شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه خدمت ماندگار، با کار و تلاش شبانه روزی، ارایه ایده‌های کارشناسی و علمی محقق می شود، تاکید کرد: اعضای شورای شهر همگام با شهرداری به دور از تنش های غیر ضرور و توجه به منافع عمومی از تمام ظرفیت های‌قانونی برای توسعه و آبادانی بهره گیرند.

کریمیان با اشاره به اینکه موافقت نشدن با مصوبه های شورای شهر در کمیته تطبیق به منزله مخالفت با تصمیم های این نهاد نیست، افزود: در این جلسه مهم، دورنمای اعضا، حفظ منافع عمومی شهرستان مد نظر تصمیم‌گیران است.

فرماندار ویژه سقز خواستار اتمام عملیات اجرایی ترمینال، برخورد مناسب نیروهای سد معبر شهرداری با دستفروشان و ساماندهی آنها، راه اندازی دام شهر و بهره گیری از توان نیروهای کارشناسی شهرداری شد و اضافه کرد: پرداخت طلب ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر در قالب تهاتر به عنوان راهکار قانون بودجه پیگیری خواهد شد.

 تعامل اعضای شورا برای خدمت به مردم ضروری است

رییس شورای اسلامی شهر سقز نیز با بیان اینکه شورا، پادشاه هفت اقلیم است، بر ضرورت تعامل اعضای شورا برای خدمت به مردم و آبادانی و عمران شهری تاکید کرد.

رضا اسعدی افزود: شورا، تجلی رای مردم است و شهروندان که به ما اعتماد کرده‌اند، به حق از اعضای شورا، انتظار دارند که با برنامه ریزی و تصمیم سازی، خدمات شایسته‌ای برای توسعه شهر انجام شود.

رییس شورای اسلامی شهر سقز، کمبود ماشین آلات و تخصیص نامناسب ارزش افزوده را از مشکلات شهرداری برشمرد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر هم با اشاره به حمایت قاطع اعضای شورای شهر از وریا نعمانی به عنوان شهردار سقز، خواستار تلاش شبانه روزی برای توسعه و آبادانی شهر شد.

محمد کرمی خواستار حمایت استانداری کردستان و فرمانداری ویژه سقز برای پرداخت بدهی ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری، انتقال دامداری‌های تازه آباد و جانمایی مکان مناسب و تسریع در فرایند و نهایی شدن صدور حکم نعمانی به عنوان شهردار سقز شد.

سرپرست شهرداری سقز هم با بیان اینکه از ۲۲ فروردین کار خود را در این نهاد شروع کرده ام، گفت: به روز نمودن پرداخت حقوق و تلاش برای پرداخت معوقات مزایای مالی پرسنل از دغدغه های اصلی ام بوده است.

وریا نعمانی افزود: بدهی ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر، کمبود نیروی تنظیف و فضای سبز، فرسودگی خودروها و عدم رفع مشکل پروژه سرمایه گذاری ساختمان گولان از دغدغه های اصلی پیش روی شهرداری سقز است.

وی تاکید کرد: لایروبی رودخانه و احداث زیرگذر میدان ماموستا هیمن در قالب طرح سرمایه گذاری، پیمانکاری و یا از محل فروش املاک در دستور کار قرار دارد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.