بهزاد رحیمی عصر شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بانه اظهار داشت: بخش زیادی از مشکلات موجود در زمینه مدیریت شهری ناشی از نبود ارتباطات مستمر و مستقیم بین دستگاه‌های اجرایی است و همین امر یکی از علل وارد شدن آسیب به حوزه مدیریت شهری بانه در چند سال اخیر بوده است.

وی با انتقاد از قطع ارتباط مدیریت شهری با دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی، شورای اسلامی شهر را به مثابه اتاق فکر عملکرد مدیریت اجرایی شهر دانست و بر ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر بین اعضای شورای اسلامی بویژه در آخرین سال فعالیت آنها تاکید کرد.

منتخب مردم سقز و بانه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر بانه و دغدغه‌های آنها در زمینه اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم شهری در دوره مدیریت فعلی قدردانی و الحاق بیش از ۴۳۰ هکتار محلات حاشیه به محدوده شهر همراه با خدمات‌رسانی به این محلات حتی بدون زیرساخت‌ها و پیش نیازهای اولیه را از مهمترین اقدامات شورای پنجم در بانه اعلام کرد.

وی اضافه کرد: هم در دوران طلایی رشد و پویایی اقتصادی بانه و هم پس از آن، شهرداری تنها میراث دار هزینه ها و مشکلات فراوان از جمله مدیریت حجم انبوه پسماند، فراهم نمودن امکانات رفاهی و گردشگری با وجود منابع محدود بوده است.

رحیمی بر ضرورت ترمیم روابط مدیریت شهری با مدیران دستگاه‌های ارشد استانی در راستای پیشبرد اهداف عمرانی و رفاهی شهر را یادآور شد و با توجه به فرصت یک ساله برای اثبات جایگاه و ظرفیت‌های قانونی شورای اسلامی، انتخاب یک شهردار کارآمد، توانمند و کارآزموده را بارزترین اقدام برای تجلی این رویکرد در شورای اسلامی شهر بانه اعلام کرد.

وی یادآور شد: گزینه مورد نظر باید کارآمد، متعهد به انجام اقدامات اصلاحی و بازیابی جایگاه شهرداری جهت تقویت ارتباطات درون سازمانی، برون سازمانی و هماهنگی و همکاری نزدیک با سایر دستگاه‌های اجرایی و مراجع شهرستانی و استانی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.