سرهنگ عیسی گوهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از امروز هیچگونه ممنوعیتی در سفر وجود ندارد اما همچنان توصیه می‌کنیم مردم از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورتلزوم سفر به توصیه‌های بهداشتی دانشگاه‌ علوم پزشکی توجه کنند.

وی افزود: با توجه به لغو محدودیت‌ها بیشتر جاده‌های استان کردستان به صورت رفت و برگشت شاهد افزایش تردد خواهد بود بنابراین رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کرده و از هرگونه حرکات پرخطر اجتناب کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

سرهنگ گوهری اضافه کرد: رانندگان با رعایت فاصله طولی، سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و استفاده از کمربند ایمنی در کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن سهیم باشند.

وی یادآور شد: ممنوعیت‌های تردد برای غیرساکنین هر شهر از هشت فروردین ایجاد شده بود که ورودی‌ها و خروجی‌های استان در چهار نقطه شامل ورودی از سمت استان‌های آذربایجان غربی، همدان، زنجان و کرمانشاه کنترل می‌شد.

رییس پلیس راه استان کردستان با قدردانی از صبوری مردم در اجرای این طرح گفت: مردم و رانندگان نهایت همدلی، همکاری و هم افزایی را با یگان‌های اجرایی بویژه پلیس راه داشتند.

وی همچنین از همکاری و تلاش تمام نهادها و ارگان‌ها و همکاران در پلیس راه و مجموعه فرماندهی انتظامی کردستان هم که در اجرای طرح مشارکت داشتند، تشکر کرد.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.