سردار علی آزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و محدودیت سفر، تردد در ۲۶ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان براساس دستورالعمل ابلاغی کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا کنترل می‌شود.

وی افزود: در این نقاط تردد خودروها از سوی ماموران انتظامی و پلیس راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و خودروهایی که صاحبان آنها ساکن استان کردستان نباشند امکان ورود به شهرها را ندارند و همچنین کردستانی‌ها هم امکان خروج از شهرهای خود را نخواهند داشت.

سردار آزادی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۱۶۵ مورد بازدید از اصناف در این مدت صورت گرفته است، یادآور شد: ۶۱۲ مورد از واحدهای متخلف صنفی هم در این دوره پلمب شد ضمن اینکه بازرسی‌های پلیس به همراه دستگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت و معدن به صورت مستمر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین خبر از کشف ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر ۲ عملیات مختلف در کردستان خبر دارد و گفت:‌ ۲۸ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر در شهر سنندج در یک منزل کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی تاکید کرد: در عملیاتی دیگر در دیواندره هم ۲۳ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از یک خودرو کشف شد که این خودرو نیز توقیف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.