بهمن مرادنیا دوشنبه شب در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با موضوع بررسی طرح های پیشران حوزه کشاورزی کردستان اظهارداشت: دقت در تعریف پروژه‌های پیشران توسعه به طوری که پروژه‌ها محدود تعریف شوند می‌تواند باعث بالا رفتن توان اجرایی و افزایش پاسخگویی در خصوص عملکرد مسوولان باشد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران متعهد و پای کار لازم و ضروری است اضافه کرد: نسبت به سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی در استان تنگ نظری وجود ندارد.

استاندار کردستان اظهار داشت: اگر بتوانیم شرایط را فراهم کنیم، بار دولت را کم و توان مردم افزایش می دهیم اما اشتیاق سرمایه گذاران و کشاورزان مهم است. 

مرادنیا افزایش تولید گوشت قرمز را یکی از طرح‌ها مهم حوزه کشاورزی اعلام کرد و افزود: این مسئله علاوه بر ایجاد انگیزه برای ماندن روستاییان در روستا موجب جلوگیری از واردات آن به کشور نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه صدور مجوز واردات و صادرات برخی محصولات کشاورزی از مرزهای کردستان تاثیر مثبتی در اقتصاد استان داشته یادآورشد: اگر بخش خصوصی متوجه سود این صادرات و واردات شود بیشتر از گذشته برای انجام آن اقدام می‌کند.

کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه های انتقال آن عطسه و سرفه و دست دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می کنند علاوه بر پرهیز از دست دادن و روبوسی و عدم حضور در مراکز عمومی، به هنگام عطسه حتما جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.