در پیام آیت الله سید محمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان آمده است:

ضایعه درگذشت ایثارگر و مدافع عزیز سلامت شهید گرامی محمد یاراحمدی که به عنوان اولین شهید مدافع سلامت کردستان نام گرفت و جان خود را در راه پاسداری از سلامت مردم و دفاع از بهداشت هم وطنان خود در طبق اخلاص گذاشت.

وی در راه خدمت، تا آخرین لحظه، سنگر درمان بیماران را ترک نکرده و در راه مبارزه با این ویروس منحوس به آن مبتلا گشته و جان عزیزشان را برای سلامتی مردم سقز از دست دادند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، درگذشت ایشان را به خانواده آن مرحوم و جامعه پزشکی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز شهید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.

در پیام تسلیت بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز آمده است:

خبر جانباختن اولین شهید مدافع سلامت محمد یاراحمدی از پرسنل اوژانس بیمارستان سقز بر اثر علائم بیماری کرونا موجب تاثر وتالم فراوان شد.

اینجانب این ضایعه جانگداز را به عموم مردم کردستان، خانواده داغدار آن مرحوم، جامعه پزشکی و درمانی استان کردستان تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای ایشان آرامش و سعادت اخروی مسالت می نمایم.

امید است با عنایات خداوند بزرگ و ایثارگری پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی استان و همکاری مردم هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور و استانمان باشیم.

شهید یاراحمدی اولین شهید مدافع سلامت کردستان از پرسنل فداکار بیمارستان امام خمینی (ره) سقز بود که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد؛ این شهید گرانقدر ساعت ۱:۱۵ بامداد امروز به علت نارسایی شدید تنفسی ناشی از بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

وی امروز با حضور چند تن از پرسنل تلاش‌گر درمان تشییع شد و طبق پروتکل ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.