دکتر انور بهرامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شلوغی ها و اجتماعات در این روزها افزایش داشته است که این تجمعات و بیرون آمدن مردم از خانه، بی شک در روزهای آینده افزایش آمار افراد مبتلا به کرونا را شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: ویروس کرونا، بیماری جهانی و همه گیر است که به دلیل کشف نشدن درمان و واکسن آن، تنها راه، کند کردن روند شیوع از طریق کش دادن برای خریدن وقت و در خانه ماندن، راهکاری مناسب برای عدم ابتلا به آن است.

بهرامی با بیان اینکه هنوز به طور کلی ویروس کرونا در روستاهای سقز گزارش نشده است، تاکید کرد: روستاییان هم باید در این بازه زمانی سفرهای خود را به شهر کمتر کنند تا از انتقال کرونا به روستاهای محل اقامت خود پیشگیری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز افزود: بی تردید، توجه شهروندان به توصیه ها و هشدارها و رعایت کردن فاصله اجتماعی به عبور سریع تر از بحران و سلامت مردم کمک می کند بنابراین از آحاد جامعه خواهشمندیم این چند روز را هم در خانه بمانند تا به کلی زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.