حسین خوش اقبال روز دوشنبه جلسه مدیران حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به روند رسیدگی و مشکلات ناشی از وضعیت مقابله با شیوع بیماری کرونا در استان با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل مسائل و مشکلات ناشی از این بیماری باید با برنامه ریزی و پیروی از سیاست‌ها و دستورالعملهای کشوری در رابطه با پیشگیری و مقابله با کرونا با همکاری مردم به سمت ریشه کنی بیماری کرونا در استان حرکت کنیم.

وی افزود: باید با بررسی وضعیت و جوانب مختلف این بیماری تحلیل خود را از وضعیت موجود به عمل آورده و روش‌های مناسب وکارآمد را ارائه دهند و با توجه به مناسبت‌های پیش رو بایستی به گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا نگاه پیشگیرانه در برنامه ریزی ها و امورات در سرلوحه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: روند اقدامات پیشگیرانه بایستی به صورتی انجام شود تا خدشه ای به برنامه های ستاد ملی کرونا وارد نشود.

خوش اقبال از اقدامات انجام شده در سال ۹۸ ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۹ توآم با برنامه ریزی و مدیریت زمان بوده و با جلوگیری از پراکنده کاری حداکثر استفاده از منابع و امکانات مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.